Friday, June 19, 2009

Twilight

Aloha everyone! It's Friday! That means I take Sat and Sun off of work stuff! Woo hoo! LOL! OK, I don't know why I'm all happy...I'm exhausted right now (it;s 3:00 AM!), been working on a few things and still need to fill orders for Sweeties. Sorry ladies, I promise I'll have them to you ASAP! Just got tons on my plate and haven't been feelin' well still... (@_@)

Anyhow, I made this card for my GOD daughter. I have to get her package out so she can get it before her trip! Like me, she's a big Twilight fan and I figured since I'm sending her a bunch of Twilight stuff that I'd make a card...hmmm, I thinkin' if I have time to make her a bookmark! She'll love that! LOL! OK, I'm adding more to my plate... OK, sorry for going on and on...here's my card, TFS!

13 comments:

Paper Kisses said...

Oh this is too cute! I bet your God daughter will LOVE it!

Kyoko said...

Love your Eddie card ... she is going to be so happy when she gets it! TAKE CARE GIRLIE and rest so you can get better!

joni h said...

oooh, very nice! makes me want to run & read the book for the umpteenth time!

Michelle Ueligitone said...

OMgoodness this is adorable! It looks just like him, with his jacket and all...too cute!

Jodi said...

I posted about this card on your cute card below this one, LOL! =)
Have a great day and hope you feel better soon!!
Hugs
Jodi =)

Joy said...

ooohhhh...this card is great for those twilight lovers! this Ian really does look like an Edward! great job on this one! TFS and have a great weekend =) feel better soon!

Enjoli said...

So cute Claudette! I love it. I'm sure your god daughter will love it. Hope you have a great weekend and hope you're feeling better! =)

Jamee said...

aaawww can I be your God daughter too??!!! (sshhh dont tell my aunty, haha) Your Twilight card is sooooo adorable!!!

Jen said...

Cute!!! Is this one of your images, or an Anya? Love how you made it look Twilightish...

Hope you feel better soon!!
Hugs,
Jen

Teri said...

What a great Edward card Claudette! Linda didn't see this yet, she's gonna flip!

Bunny-Zoe's Blog said...

Fab card Claudette, such a cute image and beautifully coloured. Hope you have a great weekend. Hugs Nikki x

Gracie said...

Totally love this Edward card! Hope you're feeling betther! =)

Margie said...

Awwww, this is the sweetest Edward card ever!!! Very cute! and I'm sure that she loved him!!!
TFS :*) margie